2.0 naar 1.1.4 downgraden en nu een gelockte iphone :-S discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey guys! ik was bezig met mijn iphone te downgraden en ik denk dat het een beetje verkeerd is gegaan. een vriend van me had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
2.0 naar 1.1.4 downgraden en nu een gelockte iphone :-S
hey guys!
ik was bezig met mijn iphone te downgraden en ik denk dat het een beetje verkeerd is gegaan. een vriend van me had hem geupgrade naar 2.0 maar die vond ik niet zo goed... ik had op modmyiphone een tutorial gevolgd maar ben er toch niet helemaal uitgekomen... url: My confirmed 2.0 to 1.1.4 downgrade!!! Works!! - iPhone Forums at ModMyiFone.com - iPhone | iPod Touch, news, apps, themes. ben echt een newbie dus weet ook niet precies wat er verkeerd is gegaan.. ik ben basically tot de stap gekomen dat je een paar pakketten moest selecteren die je wilde installeren en daarna ging het mis.. kan iemand me helpen om mijn iphone weer te unlocken? ik weet dus niet als hij nu nog 2.0 of 1.1.4 is or whatever.. krijg alleen maar mijn emergency call-scherm en bij info staat dit: IMEI: 01 143400 240292 1 ICCID: 8931 4403 0070 2676 578 hoop dat het nog lukt! thanks guys! Gio |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zie het antwoord van Truckdiver Slotje dus
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe moet ik downgraden van 4.2.1 naar 4.1 met een shsh blob? | ercaner | Jailbreak | 11 | 28-01-11 22:49 |
iPhone 3GS: Hoe kan ik een 3GS FW downgraden van 4.02 naar 4.01 ik heb bb 05.13.04 | kingkitesurf | Unlock | 19 | 28-09-10 19:14 |
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? | chronoz | Archief | 5 | 13-04-10 17:36 |
Wie heeft al een gelockte iphone 3gs uit de apple store binnen? | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 5 | 29-06-09 17:25 |
Kan je in een gelockte T-mobile iphone een Orange simkaartje gebruiken. | henrie69 | Odido (T-Mobile) | 2 | 28-03-09 21:52 |
|
|