Verwijderen app ipad 4 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb sinds kort een ipad 4 in mijn bezit, en wilde app verwijderen maar wil niet echt lukken. Erop blijven drukken totdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwijderen app ipad 4
Beste forumleden,
Ik heb sinds kort een ipad 4 in mijn bezit, en wilde app verwijderen maar wil niet echt lukken. Erop blijven drukken totdat ze gaan bibberen werkt niet. Ik hoop dat jullie me hiermee op weg kunne helpen. Alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke apps wil je dan verwijderen? Als er op de "bibberende" apps geen kruisje verschijnt is het een standaard app die je niet kan verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Het gaat om alle app.
|
|
|||
|
|||
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk in Instellingen -> Algemeen -> Beperkingen ingesteld dat er geen apps mogen verwijderd worden.
|
|
|||
|
|||
Dank voor je snelle reactie, Ik kan de functie " beperkingen " niet terug vinden bij instellingen, wel functie " toegankelijkheid " maar hier is ook niets te vinden wat ik kan instellen .
|
|
|||
|
|||
1) Instellingen openen;
2) Algemeen klikken; 3) Naar beneden scrollen naar Beperkingen; 4) Op Beperkingen klikken; |
|
|||
|
|||
Ik snap precies wat je bedoeld, maar de de functie " beperkingen" zit er gewoon niet in , heel vreemd,
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee is niet van de werkgever, nieuw gekocht.
|
|
|||
|
|||
Dan probeer eens een harde reset uit te voeren. Als je niet weet wat een harde reset is dan klik op het blauwe vraagteken achter het woord harde reset.
|
|
|||
|
|||
Harde reset heeft helaas ook niet geholpen. Iemand nog ideeën of ervaring ?
Thanks |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad hoe foto's verwijderen eventueel via app | Nicovi30 | Muziek, foto & video | 3 | 21-05-12 23:12 |
App verwijderen | laika666 | iPhone Apps | 17 | 29-02-12 17:36 |
App verwijderen?? | marly | Archief | 1 | 16-07-08 22:22 |
|
|