Magisch mouse koppelen aan ipad4 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb niet zoveel verstand van computers. Hoe kan ik stap voor stap op een eenvoudige manier mijn muis aan de iPad koppelen BVD....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Magisch mouse koppelen aan ipad4
Ik heb niet zoveel verstand van computers.
Hoe kan ik stap voor stap op een eenvoudige manier mijn muis aan de iPad koppelen BVD. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat gaat niet lukken zonder een jailbreak vrees ik. En voor de iPad 4 is er (nog) geen jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Met een jailbreak is het erg eenvoudig, en werkt het prima:
BTstack Mouse On iPad (Controlling iPad Via Bluetooth Mouse) | iJailbreak.com Zonder jailbreak ben je beperkt tot het gebruik van een toetsenbord. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Op mijn iPad 3 met iOS 6.1 heb BTstack geïnstalleerd alleen werkt deze niet als ik de tweak verlaat. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 februari 2013 om 21:27 ---------- Waarschijnlijk is BTstack nog niet helemaal compatible met iOS 6.1 want als ik nu naar instellingen ga dan sluit deze meteen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad koppelen aan iphone | gwiedo | iPad algemeen | 8 | 28-12-12 23:02 |
Twitter koppelen aan facebook | dazzling | iPhone Apps | 1 | 01-10-11 12:10 |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 20-04-11 22:24 |
|
|