iPad koppelen aan iphone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik bezit een iphone4 en ben van plan om mij ook een iPad aan te schaffen. Kan ik met mij iPad onder 3G surfen door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad koppelen aan iphone
Ik bezit een iphone4 en ben van plan om mij ook een iPad aan te schaffen. Kan ik met mij iPad onder 3G surfen door mijn instellingen op mijn iPhone aan te passen in die zin dat ik over de sim kaart van mij iPhone de 3G verbinding maak op mijn iPad?
Heeft iemand hier ervaring mee? Alle hulp is welkom! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan met de "Personal Hotspot" functie van de iPhone
http://support.apple.com/kb/HT4517?viewlocale=nl_NL |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik het goed begrijp hoef ik me dus geen iPad aan te schaffen met sim kaart? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder |
|
|||
|
|||
Ok ik denk dat ik het nu begrepen heb! Alvast hartelijk dank voor de hulp!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het kan dat als je dat doet, je extra kosten moet betalen. Dit geldt niet voor alle providers, maar wel voor sommige
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee sorry
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij nieuwe ipad, oude aan andere gebruiker koppelen | Tzeefje10 | iPad algemeen | 1 | 12-03-12 21:23 |
iPad via bluethoot koppelen aan Blackberry 9700 | Edheij | iPad algemeen | 1 | 09-08-11 17:47 |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
Ipad 2 koppelen aan blackberry 8520 | berenman | iPad algemeen | 6 | 07-06-11 10:45 |
Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 20-04-11 22:24 |
|
|