Ipad 2 koppelen aan blackberry 8520 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen? Ik heb een Ipad 2 besteld en wil straks mij Blackberry 8520 gebruiken om een internet verbinding te maken met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 koppelen aan blackberry 8520
Wie kan mij helpen?
Ik heb een Ipad 2 besteld en wil straks mij Blackberry 8520 gebruiken om een internet verbinding te maken met de Ipad 2 Kan ik hier voor mijn blackberry gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kan met een jailbroken iPad, maar aangezien je de iPad 2 (nog) niet kan jailbreaken kan het dus (nog) niet.
Finally!: Tether Blackberry to iPad via Bluetooth (ipad Wi-Fi ftw!) - BlackBerry Forums at CrackBerry.com |
|
||||
|
||||
als je nu een iphone had, dan zou dit wel lukken
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maar dan moet je geen T-Mobile hebben, want ik heb begrepen dat het daarmee niet mogelijk is omdat ze Personal Hotspot hebben geblokkeerd
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 20-04-11 22:24 |
Windows: Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 18-04-11 23:40 |
Nas koppelen aan iphone4 | gertmeppelink | iPhone Apps | 18 | 21-01-11 20:04 |
iPhone 3GS: SIM koppelen aan Telefoon? | Dkaijser | Unlock | 6 | 04-06-10 14:35 |
iphone koppelen aan carkit via bluethooth | proximusboyke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-05-09 23:43 |
|
|