iPad via bluethoot koppelen aan Blackberry 9700 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, het lukt mij niet om mijn Blackberry 9700 te koppelen met de iPad. Deze geeft aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Beide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad via bluethoot koppelen aan Blackberry 9700
Hallo, het lukt mij niet om mijn Blackberry 9700 te koppelen met de iPad. Deze geeft aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Beide toestellen herkennen elkaar wel. Weet iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
met je iPad dan zal je een bepaalde app moeten installeren/kopen. Je moet eens kijken in de BB world of er daar eentje in staat. Anders f googlen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
Ipad 2 koppelen aan blackberry 8520 | berenman | iPad algemeen | 6 | 07-06-11 10:45 |
iphone 4 koppelen met bluethoot auto | vespresso | iPhone algemeen | 5 | 26-01-11 10:23 |
Iphone 4 of Blackberry Bold 9700? | Daisy2060 | Koopinformatie Nederland | 0 | 06-10-10 14:29 |
|
|