AVI bestanden afspelen die op SD kaart staan discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een iPad en een digitale camera nu zou ik graag de filmpjes die ik maak met mijn camera af willen spelen op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AVI bestanden afspelen die op SD kaart staan
Beste,
Ik heb een iPad en een digitale camera nu zou ik graag de filmpjes die ik maak met mijn camera af willen spelen op mijn iPad. De filmpjes staan op een SD kaart. Ik heb een adapter gekocht zodat de iPad de sd kaart kan lezen ik ga bij mijn bestanden en vervolgens importeer dat lukt echter kan ik avi niet afspelen.. heeft iemand een oplossing liefst gratis. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
de iPad is niet in staat om AVI te lezen. Converteren dus en naar een bestand dat iTunes kan lezen en dan op de iPad zetten
|
|
|||
|
|||
Dat kan wel.
Via een videospeler app in de appstore kun je .avi bestanden openen, en bekijken. De meeste zijn overigens wel betaald. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beperkingen aceplayer bij afspelen avi bestanden | zeewind | iPhone Apps | 2 | 10-01-13 22:52 |
Video: iPhone app die .avi en .srt kan afspelen | Emiin' | Muziek, foto & video | 7 | 03-01-13 17:14 |
Video: Avi op iphone krijgen en afspelen | Syphon | Muziek, foto & video | 3 | 23-10-11 18:50 |
Apple tv avi video afspelen | JohnnieQ | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 11 | 18-10-11 15:57 |
Avi bestanden inladen in biblotheek | lmt pcopaatje | iPhone algemeen | 12 | 18-07-11 21:46 |
|
|