Chello account verwijderen of aanpassen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen. Ik heb op mijn Ipad mijn chello account , na lang bellen met de helpdesk van UPC , geinstalleerd. Nu krijg ik wel mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Chello account verwijderen of aanpassen
Goedemorgen.
Ik heb op mijn Ipad mijn chello account , na lang bellen met de helpdesk van UPC , geinstalleerd. Nu krijg ik wel mijn mails wel binnen maar ben het verzenden van mails krijg ik de foutmelding dat de hostnaam voor uitgaande berichten niet juist is. Wie o wie kan mij helpen? groet, Hoekje60 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier is al veel over geschreven op dit forum, en met zo weinig informatie is het lastig helpen. Vermeld a.u.b. wat je precies hebt ingevuld, en waar je je mails verzendt.
|
|
||||
|
||||
Uitgaande mailserver moet staan: mail.chello.nl
(ja mensen, doet het gewoon en blijft ook gewoon doen) Zorg dat je de uitgaande mail poort aanpast naar "25", hij staat namelijk standaard op een verkeerde poort. Verder; zorg dat er niks staat bij Gebruikersnaam, wachtwoord en zorg dat SSL niet aanstaat. Succes!
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tips!
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mag, hoeft niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt crunch81
Ik had nog geen tijd gehad om deze tip op te volgen, nu dus wel en
hij verzend nu de mails !! BEDANKT CRUNCH81 |
|
|||
|
|||
Bedankt, het poortnummer was de truc.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Account verwijderen | giljom | iPhone algemeen | 15 | 02-08-12 22:14 |
Account verwijderen | giljom | iPhone algemeen | 1 | 23-07-12 11:44 |
E-Mail via Chello/UPC | barts5 | iPhone algemeen | 25 | 11-11-10 00:53 |
Mailinstellingen Chello | bapovs | iPhone algemeen | 20 | 25-08-10 22:54 |
i-Tunes account aanpassen / Apple-ID | Maartje1979 | iPhone algemeen | 0 | 19-04-10 15:51 |
|
|