Mailinstellingen Chello discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mij lukt het dus niet om met chello mijn mail op te halen. Mijn instellingen: Pop account gegevens: naam: mijn naam adres: mijn emailadres Beschijving: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mailinstellingen Chello
Mij lukt het dus niet om met chello mijn mail op te halen.
Mijn instellingen: Pop account gegevens: naam: mijn naam adres: mijn emailadres Beschijving: idem Inkomende post: hostnaam: mail.chello.nl adres: naam@chello.nl gebruikersnaam: bekend wachtwoord: bekend uitgaande post: hostnaam: mail.chello.nl gebruikersnaam: leeg gelaten wachtwoord: leeg gelaten Ik krijg de melding om het behulp van een SSL server te proberen, dat werkt ook niet... Iemand enig idee? Aansluiten op Itunes werkt ook niet... gr 1.1.2 Ziphoned |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is er dan echt niemand die hier een antwoord op heeft....
|
|
||||
|
||||
Probeer dit eens...
Gebruikersnaam: xxxxx@upcmail.nl xxxxx = je de naam die ook gebruikte bij @chello.nl Inkomende mail: pop3.upcmail.nl Uitgaande mail: smtp.upcmail.nl Meer info: UPC Support
|
||||
|
||||
Probeer te syncroniseren met je e-mailaccounts, vinkje zetten in iYunes info, daarna jouw account aanvinken (bij mijn was dit upcmail)
Als het goed is neemt je iphone na het syncroniseren dit over. |
|
|||
|
|||
ik heb ook even zitten tobben maar het moet zo
POP3 Inkomende mail: mail.chello.nl Uitgaande mail: mail.chello.nl bij inkomend mail, zet daar ook je gebruikersnaam en paswoord. bij uitgaand mail, geen paswoord en geen gebruikersnaam invullen. ssl niet aan zetten heb je niet zo lang een chello abbo dan even proberen met mail.upcmail.nl dan moet het lukken. suc6 Laatst gewijzigd door flipperdeflip; 24-11-08 om 17:17. |
|
|||
|
|||
je heb je instellingen niet op pop staan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Inkomende mail lukt wel maar ik kan geen mail verzenden
ik heb al vanalles geprobeerd maar het lukt me niet . wie kan mij helpen met het verzenden van mail van chello |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem, inmiddels, na wat uitzoeken/lezen op dit forum, eruit gekomen dat na synchronisatie je feilloos via Wi-Fi kan mailen, zowel ontvangen als zenden. Alleen jammer dat je via gprs (heb de 2g) je mail wel kan binnenhalen maar niet verzenden, op zich logisch omdat je smtp niet klopt. Nu diverse voorbeelden gevolgd zoals de smtp veranderen naar vodafone enzo maar heb nog steeds het probleem dat ik niet kan zenden via GPRS. Inmiddels een andere oplossing?? Via Wi-Fi doe ik het met upcmail en heb een Vodafone abbo. Versie 2.2 op de iPhone. Graag toch wat tips, lijkt mij juist leuk om af en toe wat te kunnen verzenden onderweg. mijn hotmail/live.nl werkt goed via het programma m-box mail Dus daarmee kan ik altijd verzenden maar hoop dat mijn gewone mail het ook gaat doen... Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Ik ben er achter gekomen wat ik nu fout deed
bij uitgaande mail zet je smpt.chello.nl meer niet zo heb ik het gedaan en ik kan nu ook verzenden. |
|
|||
|
|||
Had ik ook staan, danwel upcmail ipv chello. Maar dan kon ik alleen verzenden via Wi-Fi van mijzelf en niet via gprs, dát is namelijk het probleem.
|
|
|||
|
|||
Hoelang heb je upcmail ?
of was het eerst chello |
|
|||
|
|||
vanaf het begin al upc, nooit chello gehad, nu ongeveer 7 maanden
|
|
||||
|
||||
Dat klopt ook, want als je namelijk via Vodafone (of KPN of whatever) e-mail wil gaan versturen met de smtp server van Chello (UPCmail) dan zal die server dat niet accepteren omdat je niet vanaf het Chello/UPC netwerk zend. Dat wordt relaying genoemd en aangezien daar ook heel wat spam mee verstuurd werd/wordt is dat uitgezet. Vaak levert de mobiele provider zelf een smtp adres aan waarmee je toch e-mails kan versturen, ook vanuit je @chello adres, meestal is dat op de site te vinden en anders bij de helpdesk.
Voor Vodafone kan je authsmtp.vodafone.nl gebruiken en dan bij authenticatie je MyVodafone gegevens invullen, voor KPN weet ik het niet, ik dacht dat KPN dat weer eens niet ondersteunde...
|
|||
|
|||
werkt gewoon niet goed wat ik ook invoer zelfs met chello gebeld maar nog pakt hij geen email op
|
|
|||
|
|||
kan chello ook imap aan?
Laatst gewijzigd door Dragracer187; 24-12-09 om 00:46. |
|
|||
|
|||
weet het antwoord al, het kan niet
|
|
|||
|
|||
Het gekke is dat het bij mij eerst wel werkte maar na een schone instal niet meer.
upc wil op mijn iphone niet werken?Ik heb alles geprobeerd maar geen resultaat. Het moet wel kunnen want het werkte echt eerst. |
|
|||
|
|||
Chello werkt bij mij nu perfect .Je moet inkomend chello gebruiken en uitgaand je mobile server .
geen problemen meer nu . |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-Mail via Chello/UPC | barts5 | iPhone algemeen | 25 | 11-11-10 00:53 |
iPhone: Mailinstellingen verdwenen na Jailbreak!! | robbedoeske | Jailbreak | 3 | 23-08-10 03:08 |
Mogelijkheid om Mailinstellingen te wijzigen verdwenen | StoffelXYZ | iPhone algemeen | 3 | 23-02-10 15:55 |
e-mailinstellingen iPhone/Vodafone/Quicknet | Pret | Vodafone | 0 | 12-05-09 00:58 |
iphone t-mobile mailinstellingen | joopcroonen | Odido (T-Mobile) | 17 | 17-10-08 10:16 |
|
|