Mailinstellingen verdwenen na Jailbreak!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Of het ligt aan mij,maar ik kan nergens mijn instellingen voor Email meer vinden. Kan dus ook geen mailadres toevoegen of agenda aanmaken. Volgens mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mailinstellingen verdwenen na Jailbreak!!
Of het ligt aan mij,maar ik kan nergens mijn instellingen voor Email meer vinden. Kan dus ook geen mailadres toevoegen of agenda aanmaken. Volgens mij is dit sinds de Jailbreak. Kan dit kloppen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Meestal ligt het niet aan de jailbreak maar aan de programmas die je daarna installeert.
Dus moet je nagaan wat je allemaal geïnstalleerd hebt.
|
|||
|
|||
SBSettings?
|
|
|||
|
|||
Inmiddels opgelost,extended preferences uitgezet in winterboard, en instellingen zijn terug
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Limera1n Jailbreak Gebruik Batterij verdwenen. | Achmed1 | Jailbreak | 6 | 13-10-10 15:26 |
iPhone: Cydia verdwenen na jailbreak, wat nu? | ronselling | Jailbreak | 3 | 11-10-10 21:32 |
Mailinstellingen Chello | bapovs | iPhone algemeen | 20 | 25-08-10 22:54 |
Mogelijkheid om Mailinstellingen te wijzigen verdwenen | StoffelXYZ | iPhone algemeen | 3 | 23-02-10 15:55 |
Appsnap van jailbreak.com verdwenen | boomshine | Unlock [archief] | 5 | 20-12-07 01:14 |
|
|