Word-document aanmaken met de mogelijkheid om foto's in te voegen. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte lezer, Ik zou graag mijn IPad op vakantie willen gebruiken om reisverslagen te maken. Bij de tekst zou ik ook graag een foto willen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Word-document aanmaken met de mogelijkheid om foto's in te voegen.
Geachte lezer,
Ik zou graag mijn IPad op vakantie willen gebruiken om reisverslagen te maken. Bij de tekst zou ik ook graag een foto willen toevoegen, zodat het reisverslag volledig is. Wie kan mij adviseren of dit sowieso mogelijk is en indien dit wél mogelijk is, welke software ik moet aanschaffen? Alvast bedankt voor het meedenken/adviseren Vr. Groet, Gerard Gielens Laatst gewijzigd door GerardGielens; 05-02-13 om 18:14. Reden: Grammatica fout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even wat gezocht, maar kon niets vinden.
Laatst gewijzigd door Beech43; 05-02-13 om 21:42. |
|
|||
|
|||
Met Pages is dat mogelijk. Maar voor jouw doeleinden zijn er een tiental goede journaal apps in de App Store. Ik gebruik bv. Day One en die app kan alles wat jij wil (en nog wat meer). Day One kan syncen met andere apparaten via iCloud en DropBox.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik zelf quickoffice HD, volgens mij kn dit wel, maar niet via kopieren/plakken maar op een wat omslachtige manier.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lay-out word-document in mail | Janheu | iPad algemeen | 12 | 22-01-13 01:16 |
Word document als bijlagen in safari | waalboer | iPad Apps | 4 | 16-11-12 13:32 |
word document over zetten naar iphone | mschmidtwegenbouw | iPhone algemeen | 5 | 08-01-12 15:32 |
word-document als icoon | fago00 | iPhone algemeen | 8 | 19-10-09 22:22 |
Word document?? | smoef | iPhone algemeen | 8 | 04-06-08 17:26 |
|
|