Word document als bijlagen in safari discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu was ik aan het solliciteren en werd me gevraagd een CV(word document) als bijlagen mee te sturen. Aangezien ik het op de website moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Word document als bijlagen in safari
Nu was ik aan het solliciteren en werd me gevraagd een CV(word document) als bijlagen mee te sturen. Aangezien ik het op de website moet bijvoegen en ik het niet kan na mailen lukt het me dus niet. Ik heb die in me email staan en had dan ook graag me CV op me Ipad gezet waarna ik hem gewoon in Safari als bijlagen erbij wilde stoppen. Nu kan ik dus nergens vinden hoe ik een word bestand als bijlagen ga toevoegen op een website, iemand die hier een tip voor heeft zodat ik ook vanuit huis via de Ipad een sollicitatie kan doen.
Het mooiste zou zijn als er net als je Filmrol een mapje ernaast zou staan met documenten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mobile Safari kan geen documenten uploaden die in andere apps staan, helaas.
|
|
|||
|
|||
Toevallig een andere browser die dat misschien wel ondersteund? Of een manier om het word document toch in je Filmrol te plaatsen? Is toch raar dat ik op zo mooi apparaat niet eens een word document kan toevoegen ergens.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En documenten, die geen foto's zijn, in de filmrol zetten kan een app al helemaal niet. Je zal die CV vanaf een PC moeten opsturen. |
|
||||
|
||||
Misschien kan iCab Mobile je nog helpen:
iCab Mobile/UIWebView and implementing support for file uploads – iCab Blog
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
openen van bijlage (word-document) bij een mailbericht | christiaan62 | iPad algemeen | 2 | 19-06-12 16:32 |
word document over zetten naar iphone | mschmidtwegenbouw | iPhone algemeen | 5 | 08-01-12 15:32 |
Smsjes apart als document opslaan | boy1308 | iPhone Apps | 4 | 12-01-11 13:36 |
word-document als icoon | fago00 | iPhone algemeen | 8 | 19-10-09 22:22 |
Word document?? | smoef | iPhone algemeen | 8 | 04-06-08 17:26 |
|
|