Apps blijven op "wachten"staan discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeerde vorige week mijn apps te updaten via de app store. Ze blijven nu allemaal op "wachten" staan. Ik heb al van alles geprobeerd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps blijven op "wachten"staan
Ik probeerde vorige week mijn apps te updaten via de app store. Ze blijven nu allemaal op "wachten" staan. Ik heb al van alles geprobeerd, van hard reset tot syngroniseren via ituns.. niets werkt. Ik kan de apps niet verwijderen en niet openen. Nu staan ze al 5 dagen op "wachten" Ik ben een beetje radeloos en weet echt niet meer wat ik moet doen nu.. is er iemand die weet wat hier aan de hand kan zijn?
Ik heb al gehoord dat het aan de IOS 6.0.1 kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb dit probleem ook al eens gehad, heb toen de wachtende app icoontjes verwijderd en erna herstart waarna het probleem opeens verholpen was. Ander iets wat zou kunnen is dat IOS 6.0.1. normaal niet zou werken op een Ipad 1 aangezien ze die nooit vrij hebben gegeven voor een Ipad1.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het altijd om hem opnieuw op te starten.
|
|
|||
|
|||
Idd wat Waalboer zegt, apps helemaal verwijderen en opnieuw downloaden uit de Appstore, had hetzelfde probleem
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps blijven op wachten staan | Robpie83 | iPhone Apps | 9 | 21-03-12 20:22 |
Apps Blijven op "wachten"staan. | joppe113 | iPad algemeen | 8 | 09-12-11 10:40 |
Slecht ontvangst en ik moet nu 3 weken wachten op WAARSCHIJNLIJKE "verbetering" | Goudvis12 | Odido (T-Mobile) | 42 | 14-10-10 11:15 |
Mac OS X: Apps downloaden niet, maar blijven staan op wachten. | Cesc | iTunes | 5 | 11-10-10 11:40 |
mail met foto is blijven "hangen"... | herk0039 | Muziek, foto & video | 1 | 18-08-08 16:13 |
|
|