iOS mail; foldernamen niet volledig zichtbaar discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zowel in mijn Gmail account als mijn Exchange account van de werkgever lukt het prima om de Folders gesynct te krijgen naar iPad en iPhone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS mail; foldernamen niet volledig zichtbaar
Zowel in mijn Gmail account als mijn Exchange account van de werkgever lukt het prima om de Folders gesynct te krijgen naar iPad en iPhone. Ik kan ze openen, mail naartoe archiveren etc.
Probleem is echter dat op de iPad maar ongeveer 1/3 van het scherm links beschikbaar is voor het tonen van de folders / subfolders. De namen worden dan vaak afgekapt (met name bij subfolders, die weer ingesprongen en dus verder naar rechts staan), waardoor het soms lastig wordt om de juiste folder te vinden. Is daar een oplossing voor? Alvast bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
exchange, folder, mail, mailfolders, mappen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail niet zichtbaar | ronmoerenhout | iPhone algemeen | 0 | 20-05-12 16:56 |
Inhoud e-mail niet zichtbaar | evie0202 | iPhone algemeen | 5 | 25-11-10 22:32 |
Mail niet zichtbaar op home | radicaal_ | iPhone algemeen | 5 | 05-07-10 15:24 |
Films niet zichtbaar in iOS 4 in iPod | Verschijning | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 12:39 |
Tekst mail niet zichtbaar na openen als er een attachment bij zit | lro | iPhone algemeen | 0 | 03-06-10 11:28 |
|
|