iPad 3 updaten nar 6.1 blijft hangen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geprobeerd de Ipad te updaten naar 6.1 Ik heb op de Ipad nu het teken verbinden met iTunes. Als ik iTunes open op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 updaten nar 6.1 blijft hangen
Ik heb geprobeerd de Ipad te updaten naar 6.1 Ik heb op de Ipad nu het teken verbinden met iTunes. Als ik iTunes open op de windows 7 pc krijg ik de mededeling iPad herstelmodus. Klik ik op herstellen volgt er dat er geen verbinding met de iPad software updateserver is.
Ik ben verder een leek wat Apple producten aangaat. Hoop dat er iemand mij kan helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En hoe heb je dat geprobeerd ? Aan de lader ?
|
|
|||
|
|||
Komt dor je jailbreak:
In c:/system/WINDOWS32/etc staat als het goed is een bestand met de naam"hosts" met daarin 2 regels: 81.81.84.23 apple.com #81.81.84.23 apple.com Haal ze allebei weg ensla het bestand op, herstart je computer en probeer het opnieuw |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
moet zijn
c:/windows/system32/drivers/etc
|
|||
|
|||
In de verkenner van Windows instellen dat hij verborgen mappen en bestanden weergeeft (Extra --> Mapopties).
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen enkele updat gedaan via mijn pc . Ik ga gewoon naar instellingen , algemeen , software -update en laat de boel maar draaien .
|
|
||||
|
||||
Dat gaat fout wanneer je iDevice is voorzien van een jailbreak.
|
|||
|
|||
Juist , ik had gekeken of hij een jailbreak had en ik dacht gezien te hebben van niet maar nu zie ik dat ik bij de verkeerde gekeken had
Laatst gewijzigd door rebelle; 13-02-13 om 10:10. |
|
|||
|
|||
Er is genoeg discussie op dit forum over dit onderwerp, zoek maar eens.
|
|
|||
|
|||
vervolg op het 1e bericht
Ik heb het bestand hosts kunnen veranderen, maar het probleem is niet opgelost.
|
|
|||
|
|||
Reboot; ofwel opnieuw opstarten.