iPad 3 updaten nar 6.1 blijft hangen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geprobeerd de Ipad te updaten naar 6.1 Ik heb op de Ipad nu het teken verbinden met iTunes. Als ik iTunes open op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 updaten nar 6.1 blijft hangen
Ik heb geprobeerd de Ipad te updaten naar 6.1 Ik heb op de Ipad nu het teken verbinden met iTunes. Als ik iTunes open op de windows 7 pc krijg ik de mededeling iPad herstelmodus. Klik ik op herstellen volgt er dat er geen verbinding met de iPad software updateserver is.
Ik ben verder een leek wat Apple producten aangaat. Hoop dat er iemand mij kan helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En hoe heb je dat geprobeerd ? Aan de lader ?
|
|
|||
|
|||
Komt dor je jailbreak:
In c:/system/WINDOWS32/etc staat als het goed is een bestand met de naam"hosts" met daarin 2 regels: 81.81.84.23 apple.com #81.81.84.23 apple.com Haal ze allebei weg ensla het bestand op, herstart je computer en probeer het opnieuw |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
moet zijn
c:/windows/system32/drivers/etc
|
|||
|
|||
In de verkenner van Windows instellen dat hij verborgen mappen en bestanden weergeeft (Extra --> Mapopties).
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen enkele updat gedaan via mijn pc . Ik ga gewoon naar instellingen , algemeen , software -update en laat de boel maar draaien .
|
|
||||
|
||||
Dat gaat fout wanneer je iDevice is voorzien van een jailbreak.
|
|||
|
|||
Juist , ik had gekeken of hij een jailbreak had en ik dacht gezien te hebben van niet maar nu zie ik dat ik bij de verkeerde gekeken had
Laatst gewijzigd door rebelle; 13-02-13 om 10:10. |
|
|||
|
|||
Er is genoeg discussie op dit forum over dit onderwerp, zoek maar eens.
|
|
|||
|
|||
vervolg op het 1e bericht
Ik heb het bestand hosts kunnen veranderen, maar het probleem is niet opgelost.
|
|
|||
|
|||
Reboot; ofwel opnieuw opstarten.
En gebruikde knop herstellen ipv updaten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp.
# # This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows. # # This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each # entry should be kept on an individual line. The IP address should # be placed in the first column followed by the corresponding host name. # The IP address and the host name should be separated by at least one # space. # # Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual # lines or following the machine name denoted by a '#' symbol. # # For example: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server # 38.25.63.10 x.acme.com # x client host # localhost name resolution is handled within DNS itself. # 127.0.0.1 localhost # ::1 localhost |
|
|||
|
|||
Dat is perfect Na het wijzigen van hosts bestand moet je de computer wel opnieuw opstarten (of een bepaald commando uitvoeren).
Zet nu eens alle virusscanners, firewalls, defenders, enz.. uit en probeer het nog eens. Als het dan nog niet werkt dan vermeld welke foutcode iTunes geeft. |
|
|||
|
|||
fout melding is 3194
|
|
|||
|
|||
Fout 3194 wijst steeds op een netwerkfout. Ofwel is het hosts bestand verknoeid, maar dat is bij jou blijkbaar niet het geval. Ofwel zitten er virusscanners, firewalls enz... in de weg.
Fout 3194 kan ook te maken hebben met problemen met de USB-poort. Er wordt immers een veilige netwerkverbinding opgezet tussen de iPad (over een USB-verbinding) tot aan de Apple servers. USB 1.1 poorten kunnen deze fout ook veroorzaken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad blijft hangen | IphoneMitchell | Jailbreak | 2 | 05-02-13 10:29 |
Ipad 3 blijft hangen in reboot. | jack13 | iPad algemeen | 6 | 02-08-12 11:04 |
iPad: Absynth blijft halverwege hangen iPad 1 | crazymans | Jailbreak | 11 | 06-06-12 14:34 |
iPad 4.2.1 -> 4.3 blijft hangen. | VerCouter | iPad algemeen | 10 | 10-03-11 18:42 |
iPad 4.2.1 -> 4.3 blijft hangen. | VerCouter | iPad algemeen | 0 | 09-03-11 23:24 |
|
|