Ik kan de knop "mobiele data" niet vinden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk een oerdomme vraag. Mijn Ipad maakt verbinding met de WIFI, maar ik kan de knop "mobiele data" niet vinden waar ik de apn en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan de knop "mobiele data" niet vinden
Waarschijnlijk een oerdomme vraag. Mijn Ipad maakt verbinding met de Wi-Fi, maar ik kan de knop "mobiele data" niet vinden waar ik de apn en dergelijke moet instellen (zoals bij de iphone).
Normaal moet dit links in de lijst staan maar ik zie het echt niet staan. Of is dit normaal? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is normaal als je een iPad Wi-Fi hebt. Dat is niet normaal als je een iPad Wi-Fi 3G/4G hebt.
|
|
|||
|
|||
Voila, oerdomme vraag dus.
Bedankt voor het antwoord. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen "mobiele data" knop iPhone 2G | jw1992 | iPhone algemeen | 2 | 10-06-11 14:21 |
"Mobiele Data" switch in Instellingen | ballegooier | iPhone algemeen | 5 | 22-08-10 10:49 |
de "gereed" knop is weg en blijft hangen en kan geen mail bekijken | wunhan | Archief | 1 | 08-12-09 10:18 |
|
|