Internetbrowser(s) crashen vaak discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Sinds gister heb ik op mijn Ipad last van crashende browsers, Safari, Chrome maakt niks uit. Zelfs bij sites als ad.nl sluit zich na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internetbrowser(s) crashen vaak
Dag,
Sinds gister heb ik op mijn Ipad last van crashende browsers, Safari, Chrome maakt niks uit. Zelfs bij sites als ad.nl sluit zich na een aantal seconden abrupt af. Heeft iemand van julie een idee wat ik hier mee moet? Mijn ipad is pas 2 maanden oud, niet dat dit iets wil zeggen natuurlijk. Alvast bedankt voor jullie reactie(s). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier soms ook last van en dan vooral met Safari. Maar meestal heb ik dan teveel apps open staan.
|
|
|||
|
|||
Al eens je iPad uit en weer aangezet? Eventueel met een harde reset? Doet meestal wonderen...
|
|||
|
|||
Ik heb dat regelmatig, op mijn iPad 1 wel iets meer dan op mijn iPad 2.
Heel vervelend maar kennelijk komt het vaker voor..
|
|||
|
|||
Idd heb ook last van op mijn iphone 4s 16 GB ios 6.1.2 met jailbreak. Ik had dit nooit. Na Reboot gaat weer tijdje goed. ?????
|
|
|||
|
|||
Uit en aanzetten maakt niks uit, harde reset ook niet. Het is gewoon af en toe vervelend, maar zo te horen is er niet echt een oplossing voor.
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in de Diagnostics na of er Low Memory foutboodschappen staan. Als dat het geval is dan kijk na welk apps die fouten veroorzaken. Die apps zal je dan vaker manueel uit de achtergrond moeten verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Heb het volgende gedaan.. Dan staat er ineen regeltje ergens bovenaan geschreven dat MobileSafari het meest geheugen verbruikt, ik neem aan dat dit gewoon de browsernaam is..?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Apps crashen vaak | kajgies | Jailbreak | 3 | 10-08-12 17:13 |
Alternatieve internetbrowser met PDF reader gezocht | othie | iPhone Apps | 0 | 16-04-12 23:09 |
Apple's eigen iPad apps crashen vaak, en andere apps. | mathijs666 | iPad algemeen | 15 | 25-10-11 20:24 |
Mac OS X: notes aanpassen via je internetbrowser op je computer | truckdiver | Desktop-applicaties | 1 | 12-04-08 10:22 |
|
|