Vraag over meerdere accounts op ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op mijn ipad 2 accounts. Voor mij en voor mijn man. We doen daar op hetzelfde spelletje. Als we overschakelen van mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag over meerdere accounts op ipad
Hallo,
Ik heb op mijn ipad 2 accounts. Voor mij en voor mijn man. We doen daar op hetzelfde spelletje. Als we overschakelen van mijn account naar die van mijn man blijf alles van mij zichtbaar ook het spel blijft onder mijn naam staan. Nu weet ik dat iemand anders hetzelfde probleem heeft en die komt er ook niet uit. Weet iemand hoe dit op te lossen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe synchroniseer je de iPad ? Toch op een Windows pc met elk een eigen account ? Zodat je niet een vermenging van gegevens krijgt ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb op Itunes op de pc ook 2 accounts. Ik open de account van itunes welke ik ook op de ipad gebruik op dat moment. Dat kan het niet zijn.
|
|
|||
|
|||
Ik bedoel niet iTunes maar de pc zelf. Hebben jullie daar ook twee aparte accounts ? Zo niet, probeer dat eens uit.
|
|
|||
|
|||
Sorry, ik bedoelde ook op de pc. Daar hebben we 2 accounts.
Normaal als je op je ipad uitlogt van de ene account en naar de andere gaat dan krijg je de andere apps te zien, nu blijft het hetzelfde. Kan dit door de laatste update zijn? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meerdere accounts iPad 4 | bastiaaneast | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-02-13 11:56 |
Meerdere accounts ? | Nicky013 | iPad algemeen | 3 | 02-11-12 16:31 |
Hoe meerdere Facebook accounts op de iPad? | marvette | iPad algemeen | 2 | 01-11-12 22:57 |
Meerdere accounts | BluePress | iPhone algemeen | 3 | 14-10-11 03:31 |
Mac OS X: Meerdere Itunes accounts | roeldriessen | iTunes | 1 | 17-11-10 14:29 |
|
|