Apps verschuiven discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb een iPad 4 en ik vindt het raar dat ik mijn apps niet op een pagina kan zetten waar ik wil. Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps verschuiven
Hoi
Ik heb een iPad 4 en ik vindt het raar dat ik mijn apps niet op een pagina kan zetten waar ik wil. Weet iemand daar een antwoord op. Alvast bedankt Groetjes Tasjake |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi
Dat weet ik maar dat doet hem juist niet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apps
Ik heb bij beperkingen gekeken alles staat aan maar hij doet het nog steeds niet
Groetjes |
|
|||
|
|||
En als je het via iTunes doet ?
Dan toepassen en misschien doet ie 't dan ook wel los van je pc. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij de onderste rij aan klikken tot dat deze knippert dan een willekeurige app naar boven verplaatsen.
dan naar de app gaan die je op een andere pagina wilt verplaatsen gaan vasthouden en naar onderen verplaatsen dan het venster verschuiven naar de pagina die je wilt hebben en daar naar boven toe slepen. Gr Peter |
|
|||
|
|||
hoeveel pagina's met apps heb je.
als je er maar een heb dan kan je ook niet verschuiven. Als je pagina vol is dan komt er van zelf een nieuwe pagina bij en kan je schuiven. gr. monique |
|
|||
|
|||
Hallo Monique
als je maar een pagina hebt en deze is niet vol dan zou je hem normaal naar boven moeten kunnen schuiven. heb je meerdere dan geld de regel die ik beschreven heb. Gr Peter |
|
|||
|
|||
Hallo Peter
tasjake vraagt toch hoe ze een app naar een andere pagina kan zetten. als je geen pagina meer heb kan je ook niet naar andere pagina zetten. dan moet ie toch vol zijn gr. monique |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Quickcomposer gebruikt mijn custom apps niet maar de 'basis' apps | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-08-12 21:04 |
apps niet te verschuiven/verplaatsen | chippie777 | iPad algemeen | 1 | 10-05-11 12:10 |
Springboard verschuiven | mbrouwer70 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 07-08-10 21:54 |
Applicaties verschuiven??? | Denhus | Archief | 6 | 23-07-09 13:45 |
|
|