iPad ineens niet meer te activeren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb een iPad 2 die ineens zegt te activeren via iTunes. Op de iPad krijg ik de melding: "Uw iPad kan niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad ineens niet meer te activeren
Hallo allen,
Ik heb een iPad 2 die ineens zegt te activeren via iTunes. Op de iPad krijg ik de melding: "Uw iPad kan niet worden geactiveerd, omdat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is. Sluit uw iPad aan op iTunes voor activering." Als ik hem dan aan iTunes hang en wil herstellen krijg ik de volgende melding: "Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iPad. De gevraagde resource is niet gevonden." Ik heb zo goed mogelijk gezocht maar kan de oplossing niet vinden! Als ik Apple bel zeggen ze dat ze hem kunnen maken voor 50 euro als ik hem opstuur maar doe het dus liever zelf. Wie kan mij helpen? Alvast dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Download het hier vandaan.
Pas je profiel even aan, daarin staat dat je geen iPad hebt. Laatst gewijzigd door Beech43; 12-03-13 om 13:05. |
|
|||
|
|||
Ik kan niet op de link klikken?
|
|
|||
|
|||
Klopt, ik zal proberen het te restoreren.
|
|
|||
|
|||
Het bestand gedownload. En dan? Als ik erop klik opent iTunes maar gebeurt er weinig....
Snap nu dat ik hem ergens in een moet opslaan. Google zegt: Users\<Username>\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPad Software Updates Alleen kan die map niet vinden? Laatst gewijzigd door Impact; 12-03-13 om 13:37. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
rintone werkt ineens niet meer | B3rt | iPhone algemeen | 3 | 01-08-11 11:40 |
3G werkt ineens niet meer. | hellenx | iPhone algemeen | 2 | 22-11-09 13:51 |
Werkt ineens niet meer | Jasn | iPhone algemeen | 4 | 17-09-08 13:01 |
|
|