Landinstelling apple store discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn ipad in nederland gekocht en geregistreerd bij de nederlandse apstore. Ik ben in nederland en wil Apps updaten. Mijn iPad gaat echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Landinstelling apple store
Ik heb mijn ipad in nederland gekocht en geregistreerd bij de nederlandse apstore. Ik ben in nederland en wil Apps updaten. Mijn iPad gaat echter automatisch naar de Franse store en daar wordt ik niet geaccepteerd.
De taalinstelling is Nederlands . Hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga naar de Appstore>Uitgelicht>scroll naar onder zie je apple ID klik daarop>bekijk account>Land/regio en daar verander je het weer terug naar Nederlands.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
extra keyboard negeert landinstelling | dcl! | iPhone algemeen | 0 | 05-12-10 18:37 |
|
|