iPad mini denkt onterecht dat batterij leeg is discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het volledig opladen van mijn nieuwe iPad mini krijg ik nog steeds af en toe dat de iPad vanzelf uitschakelt. Hij laat vervolgens bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad mini denkt onterecht dat batterij leeg is
Na het volledig opladen van mijn nieuwe iPad mini krijg ik nog steeds af en toe dat de iPad vanzelf uitschakelt. Hij laat vervolgens bij weer aanzetten een lege batterij zien en gaat niet meer aan. Als ik de iPad dan even met rust laat en het later weer probeer, gaat deze gewoon aan en blijkt dat de batterij helemaal niet leeg is. Hoe kan dit, en hoe kan het opgelost worden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sorry maar waarschijnlijk is je batterij gewoon versleten.
Om veel kosten te besparen kan je de batterij zelf vervangen hier kan je goedkoep in china een ipad mini batterij bestellen SUNSKY - Original Batteries Chip 4490mAh Replacement Battery for iPad mini |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zolang je garantie op die iPad mini hebt is het beter dat je niet zelf gaat knoeien aan het apparaat. |
Labels |
ipad mini batterij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone DENKT dat de batterij leeg is | Akariko | iPhone algemeen | 4 | 13-11-10 00:37 |
iPhone met grootheidswaanzin: denkt dat 'ie n iPad is | PIEUW | iPad algemeen | 5 | 04-08-10 11:02 |
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is | JustinPeters | iPhone algemeen | 11 | 17-12-09 17:43 |
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is | sarsefras | iPhone algemeen | 4 | 29-05-08 17:35 |
SSH dat je batterij leeg zou trekken | Fab1Man | iPhone algemeen | 13 | 03-05-08 18:19 |
|
|