//

iPad mini denkt onterecht dat batterij leeg is

iPad mini denkt onterecht dat batterij leeg is discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het volledig opladen van mijn nieuwe iPad mini krijg ik nog steeds af en toe dat de iPad vanzelf uitschakelt. Hij laat vervolgens bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-03-13, 11:08
darkliquid darkliquid is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard iPad mini denkt onterecht dat batterij leeg is

Na het volledig opladen van mijn nieuwe iPad mini krijg ik nog steeds af en toe dat de iPad vanzelf uitschakelt. Hij laat vervolgens bij weer aanzetten een lege batterij zien en gaat niet meer aan. Als ik de iPad dan even met rust laat en het later weer probeer, gaat deze gewoon aan en blijkt dat de batterij helemaal niet leeg is. Hoe kan dit, en hoe kan het opgelost worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-13, 19:57
tijsh111 tijsh111 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 22
Standaard

Sorry maar waarschijnlijk is je batterij gewoon versleten.
Om veel kosten te besparen kan je de batterij zelf vervangen hier kan je goedkoep in china een ipad mini batterij bestellen SUNSKY - Original Batteries Chip 4490mAh Replacement Battery for iPad mini
  #3  
Oud 31-03-13, 20:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkliquid Bekijk bericht
Na het volledig opladen van mijn nieuwe iPad mini krijg ik nog steeds af en toe dat de iPad vanzelf uitschakelt.
Als die iPad nieuw is dan breng hem terug naar de winkel of bel met AppleCare. Het is niet uitgesloten dat er een probleem is met de power management chip.

Zolang je garantie op die iPad mini hebt is het beter dat je niet zelf gaat knoeien aan het apparaat.
Reageren

Labels
ipad mini batterij



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone DENKT dat de batterij leeg is Akariko iPhone algemeen 4 12-11-10 23:37
iPhone met grootheidswaanzin: denkt dat 'ie n iPad is PIEUW iPad algemeen 5 04-08-10 10:02
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is JustinPeters iPhone algemeen 11 17-12-09 16:43
iPhone geeft steeds weer dat de batterij leeg is sarsefras iPhone algemeen 4 29-05-08 16:35
SSH dat je batterij leeg zou trekken Fab1Man iPhone algemeen 13 03-05-08 17:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.