uitleg hoe mappen maken in itunes films discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik heb een aantal filmpje die ik in 1 map wil hebben. Nu wil ik dus deze filmpje in een map hebben. Nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uitleg hoe mappen maken in itunes films
Ook ik heb een aantal filmpje die ik in 1 map wil hebben. Nu wil ik dus deze filmpje in een map hebben.
Nu heb ik dit gevonden: http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...nes-films.html 1. Rechtermuisklik -> info tonen 2. Tabblad "Video". Geef het programma een naam, bijvoorbeeld "Hans Teeuwen" 3. Tabblad "Opties". Verander het soort media in "TV-programma" 4. Nu zullen je filmpjes niet meer bij "Films" komen te staan, maar bij "TV-programma's", in zo'n "mapje". 5. Sync nu je iPhone, en het komt in een mapje te staan op je iPad kan iemand mij uitleggen waar ik dit kan vinden. met vriendelijke groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie.
Nee dat bedoel ik eigenlijk niet. Ik wil een aantal filmpjes in een map zetten. Als ik dus op de map klik heb ik gelijk een overzicht van al mijn filmpjes. |
|
|||
|
|||
Mailmeldingen
Hallo,
Als ik mijn mail wil openen op mijn Ipad dan krijg ik regelmatig de melding " de e- mailserver 'pop.kpnmail.nl regeert niet. Vervolgens ontvang ik wel de mail. Heeft iemand een antwoord hierop? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe mappen maken in itunes films | hummel | iPad algemeen | 9 | 16-01-13 10:11 |
mappen maken | jannie69 | iPad Apps | 1 | 11-05-12 22:03 |
Mappen maken? | xEVAx | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-10-10 12:23 |
Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 | RobWes | iPhone algemeen | 2 | 29-08-10 15:06 |
Films ordenen in aparte mappen | Carlo_1983 | iPad algemeen | 1 | 26-04-10 23:04 |
|
|