Films ordenen in aparte mappen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi dames en heren, Even een vraagje waar ik nergens iets over kan vinden... Ik heb wat films voor mijn dochtertje (Nijntje, Dora enz..) deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Films ordenen in aparte mappen
Hoi dames en heren,
Even een vraagje waar ik nergens iets over kan vinden... Ik heb wat films voor mijn dochtertje (Nijntje, Dora enz..) deze wil ik eigenlijk in een aparte map zetten? maar hoe? Nyntje bestaat uit filmpjes van 5 min x 25 stuks en dit is best vervelend om doorheen te bladeren. Wie heeft een idee? gr. Carlo
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou er TV programma's van maken, die categorie gebruik je zelf vast niet zoveel, dus dan kun je het mooi gescheiden houden
in iTunes ga je naar de films, dan rechtermuis knop -> Info tonen -> Video Programma: Nijntje Seizoensnummer: 1 Aflevering ID: S01E01 Afleveringsnummers: 1 en dan zo verder nummeren Laatst gewijzigd door glaantje; 26-04-10 om 23:32. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe mappen maken in itunes films | hummel | iPad algemeen | 9 | 16-01-13 10:11 |
Windows: Ibooks ordenen | Neptunus | iTunes | 1 | 17-04-11 12:11 |
Ordenen contactpersonen | Chelleke | iPhone algemeen | 1 | 04-12-10 01:04 |
contacten ordenen - | devercamme | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-06-10 19:13 |
iconen ordenen | conner | Archief | 1 | 03-09-09 22:21 |
|
|