Foto's van laptop bekijken op iPad/iPhone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is mijn situatie. Laptop (win 7) Apple tv 3e generatie Ipad 2 Iphone 4 Via Itunes heb ik mijn foto's en films gedeeld zodat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's van laptop bekijken op iPad/iPhone
Dit is mijn situatie.
Laptop (win 7) Apple tv 3e generatie Ipad 2 Iphone 4 Via Itunes heb ik mijn foto's en films gedeeld zodat ik ze kan bekijken op mijn Apple tv, maar is er een manier dat ik ze ook kan bekijken ip de ipad en iphone zonder ze te moeten overzetten? Thx
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Films gewoon in je video-app, als je die opent en je hebt op je pc iTunes open en thuisdeling aan, dan zie je een tabblad "Gedeeld".
|
|
|||
|
|||
en de foto's?
|
|
||||
|
||||
Dat kan niet. Tenzij je 3rd party apps gebruikt (bv Plex). |Je installeerd dan PLEX media derver op je PC, koopt in de App store de Plex App en dan kun je je foto's, video's en muziek op je iPad bekijken/beluisteren.
Overigens hoop ik dat Apple iPhoto voor iOS verbetert waardoor het mogelijk wordt om je fotobibliotheek op je iOS device te benaderen. Maar dat is hopen. |
|
|||
|
|||
Je kunt een Dropbox-account nemen en dan in iPhoto op je iPad de foto's bekijken, of via de Dropbox-app.
|
|
|||
|
|||
Dropbox gebruik ik al, maar het gaat over 40 gb foto's . Toch bedankt.
|
|
|||
|
|||
denk dat ik het voorlopig zo zal laten.
Toch bedankt. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's van laptop naar iPad2 | Legbers | Muziek, foto & video | 20 | 18-05-12 11:01 |
Foto: Data en tijd van foto op iPhone bekijken | erwinh | Muziek, foto & video | 0 | 22-10-09 11:31 |
Foto: Iphone 1 crash bij bekijken van foto | bizerk | Muziek, foto & video | 1 | 14-07-08 01:02 |
|
|