iTunes store wijzigen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik de iTunes store wijzigen op mijn iPad? Deze staat plotseling op Amerika terwijl deze op mijn pc op Nederland staat. Dus, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes store wijzigen
Hoe kan ik de iTunes store wijzigen op mijn iPad? Deze staat plotseling op Amerika terwijl deze op mijn pc op Nederland staat. Dus, ik heb ingelogd op iTunes op mijn laptop, het land gewijzigd in Nederland, maar mijn iPad gaat daarin niet mee ? Mijn iPhone daarentegen staat wel weer goed.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon even in de AppStore naar ondere scrollen en op je AID klikken.
Laatst gewijzigd door Beech43; 17-04-13 om 17:14. |
|
||||
|
||||
Wat gebeurt er als je op je iPad naar de ITunes Store gaat. Dan helemaal naar beneden scrolt, op je apple id drukt en dan op bekijk acount. Staan bij het kopje 'land/regio' de instellingen op Nederlands?
|
|||
|
|||
ITunes store wijzigen
Hoe eenvoudig kan het soms zijn.. Als op view Apple ID klikt zegt ie vanzelf al dat je ID geldig is voor de Nederlandse store en je daar naar toe wordt geleid.
En ik maar syncen via laptop met iTunes proberen... Thnx!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes backuplocatie wijzigen. Hoe? | apeka | iPhone algemeen | 16 | 18-10-12 23:32 |
Windows: iTunes backupmap wijzigen? | Tony | iTunes | 5 | 11-09-12 21:39 |
Apple Store account wijzigen | lerwin | iPhone Apps | 1 | 25-07-10 21:20 |
Mac OS X: iTunes account wijzigen? | Hunter | iTunes | 2 | 18-08-08 17:41 |
|
|