Photon app discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de photon app aangekocht om via www.creativ-eventz.nl/bussen de reis van onze zoon te volgen. Na inloggen kom ik op de site van tomtom. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Photon app
Ik heb de photon app aangekocht om via www.creativ-eventz.nl/bussen de reis van onze zoon te volgen. Na inloggen kom ik op de site van tomtom.
Krijg echter de volgende foutmelding: De Flash-versie die u gebruikt (Flash 0.0.0), is te oud. Upgrade naar Flash 10 of hoger. Hoe kan ik dit aanpassn?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor het inloggen van die site wel op het bliksem tekentje in de Photon-app geklikt? Anders schakelt Photon de flash niet in.
|
|||
|
|||
Klopt straks verwerkte het niet ..... Nu wel! Oorzaak? Maar belangrijkste ... Het werkt.
|
|
|||
|
|||
Tja, iOS (de software van Apple) ondersteunt geen flash. Met apps als Photon ga je content draaien die eigenlijk niet kan op een iPad. Dat bijt elkaar wel eens, heb er zelf ook wel eens last van.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
|
|