//

iPad/ op 2 netwerken inloggen

iPad/ op 2 netwerken inloggen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om met de iPad met 2 netwerken tegelijk te werken? Ik gebruik de iPad in de auto. Ik heb een AirPlay ingebouwd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-05-13, 22:05
nlmedic nlmedic is offline
• iOS 3.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard iPad/ op 2 netwerken inloggen

Is het mogelijk om met de iPad met 2 netwerken tegelijk te werken?
Ik gebruik de iPad in de auto.
Ik heb een AirPlay ingebouwd zodat ik muziek over de auto unit kan spelen. Daarnaast is het mogelijk om op de OBD (uitleesstekker van auto) een soort USB te steken die dan een mini-netwerk wordt. Op dit netwerk kun je met de app TORQUE je autogegevens lezen. De app laat dan met allerlei meterjes de gegevens zien. Lang verhaal om dus en te streamen en de OBD tegelijk te gebruiken. Iemand ervaring???
Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-05-13, 22:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ken dat OBD-systeem van jouw auto niet. Maar als dat systeem met het standaard USB-protocol werkt wordt dat niet beschouwd als een netwerk. Werkt dat OBD-systeem met TCP over USB dan wordt het iets moeilijker denk ik.

Ik zou zeggen: probeer het eens.
  #3  
Oud 11-05-13, 22:46
nlmedic nlmedic is offline
• iOS 3.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Het is geen USB. Het is een een soort stekker die bij inpluggen in de OBD(data stekker van auto) een netwerk wordt. Vervolgens kan deze stekker alle data van de auto over het netwerk versturen. Met bv Torque (app) kun je dan op je iPhone inloggen en zie je bv de temp, toerental, oliedruk grafisch weergegeven. Ik zou dus graag willen weten of ik met mijn iPad op dit netwerk kan inloggen en tegelijkertijd op mijn AirPlay netwerk. Er is ook een stekkerversie die middels Bluetooth verzend maar ik zag op YouTube dat iPhone of iPad helaas niet synct. Anders was het probleem zo opgelost. Voor de automensen onder ons.....
Type eens ELM 327 in op YT.
Greets
  #4  
Oud 11-05-13, 22:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je op dat OBD ding via Wi-Fi (ad hoc?) inlogt gaat het niet werken. Op de iPad is geen Bridge functie die twee netwerken uit mekaar kan houden.
  #5  
Oud 11-05-13, 22:55
nlmedic nlmedic is offline
• iOS 3.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Was te verwachten.....jammer
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone/iPad volledig draadloos weergeven op pc/beamer, aparte netwerken Bart274 Desktop-applicaties 0 10-05-13 15:03
Ipad + Safari + inloggen + 5.1 ArdivdWagt iPad algemeen 4 12-04-12 23:03
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? Laurence190 iPhone Apps 0 03-05-11 18:25
Kan alleen op Wi-Fi netwerken waar je moet inloggen! deaapdaar Wi-Fi 8 22-05-09 13:19
Inloggen op onbeveiligde netwerken Stan Archief 1 05-07-08 21:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.