aantal gebruikers ipad2 mini discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wellicht al eens door iemand gevraagd maar toch Kan iemand me vertellen of en hoeveel gebruikers ik kan aanmaken op een ipad2 Mini ? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aantal gebruikers ipad2 mini
Hallo,
Wellicht al eens door iemand gevraagd maar toch Kan iemand me vertellen of en hoeveel gebruikers ik kan aanmaken op een ipad2 Mini ? Ik wil mezelf als gebruiker en mijn partner maar laatste hoef en mag niet bij mijn bestanden kunnen komen. Hoe kan ik dit regelen ? Alvast hartelijk dank voor jullie inzet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt op alle iOS devices nog steeds maar 1 gebruiker aanmaken (eigenlijk: geen).
|
||||
|
||||
Een iPad in een huishouden met meerdere bewoners kun je het beste als gezinsapparaat behandelen. Als je er dan toch iets op wilt zetten en privé houden, download een van de vele apps waar je een wachtwoord op kunt instellen (Dropbox of een app zonder achterliggende service).
|
|
|||
|
|||
Je kan natuurlijk ook je partner een eigen ipad geven .
|
Labels |
beveiligen, gebruikers, ipad mini |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mini Ipad opladen met IPad2 oplader??? | Caspar Verhaagen | iPad accessoires en onderdelen | 14 | 25-11-12 18:41 |
|
|