iPad instellingen voor mensen met slecht(er) zicht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Vraag is als volgt: mijn vader heeft varifocale brilglazen en leest altijd op een wel heel aparte maniier de krant. Ik verwacht dat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad instellingen voor mensen met slecht(er) zicht
Hoi,
Vraag is als volgt: mijn vader heeft varifocale brilglazen en leest altijd op een wel heel aparte maniier de krant. Ik verwacht dat hij zo ook zijn iPad gaat lezen. Zijn er instellingen op de iPad om alles een tikkeltje groter op het scherm te krijgen? Ik heb al wel gezien: -> Zoom-functie (met 3 vingers etc.) -> Lettertype vergoting-functie (echter, deze is alleen voor agenda, mail, contacten) Zo niet,wellicht zijn er dan andere tablets die dit wel kunnen? Thanks, Maarten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad voor mensen met motorische handicap | olof | iPad algemeen | 3 | 14-09-10 12:23 |
Mensen met een iPhone en iPad | fllex | Koopinformatie Nederland | 5 | 03-09-10 01:13 |
Voor de mensen met humor :) | King1987 | Chat en geruchten | 14 | 11-12-08 21:28 |
|
|