Video met ondertiteling op ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben bezig om films op me ipad te zetten met ondertiteling. Het is een video_TS map en die convert ik met handbrake. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video met ondertiteling op ipad
Hallo,
Ik ben bezig om films op me ipad te zetten met ondertiteling. Het is een video_TS map en die convert ik met handbrake. Het omzetten lukt prima, maar ik krijg er maar geen ondertiteling bij. Ik weet dat je bij kopje ondertiteling het kan doen maar krijg het niet voor elkaar. burned in aangevinkt forced only en nog paar dingen maar krijg maar geen ondertiteling eronder. Terwijl ik op de laptop met vlc wel gewoon ondertiteling krijg en het zit ingebakken. Wie heeft er nog tips?? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is inderdaad voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem kun je kijken bij het aangereikte topic. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gedownloade film via pc op ipad zetten met ondertiteling | Tasja87 | iPad algemeen | 0 | 26-12-12 23:29 |
Ipad gedownloade films met ondertiteling afspelen. | graudon50 | iPad algemeen | 8 | 26-03-12 17:00 |
Airplay ondertiteling in video's | Grimm | Muziek, foto & video | 0 | 29-11-10 21:32 |
Video: Converteren met ondertiteling | chabirx | Muziek, foto & video | 6 | 29-06-09 20:39 |
Film met ondertiteling? | Miki07Ronaldo | Archief | 1 | 04-05-09 17:14 |
|
|