Facetime met behulp van Wi-Fi? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of je ook met face time kan communiceren zonder dat er een telefoon verbinding is. Zelfde als met skype. Als dat al kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facetime met behulp van Wi-Fi?
Weet iemand of je ook met face time kan communiceren zonder dat er een telefoon verbinding is. Zelfde als met skype. Als dat al kan hoe kan ik dan contact leggen met iemand anders die ook een ipad heeft en geen 3G verbinding.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Facetime werkt perfect over Wi-Fi. Je kan contact leggen met andere personen via het Apple ID dat zij gebruikt hebben om Facetime te activeren. Men kan ook e-mail adressen (en telefoonummers) toevoegen:
|
|
|||
|
|||
Hoe moet ik facetime aan zetten via apple ID ik begrijp het niet en mogelijk kan iemand me daarbij helpen.
|
|
|||
|
|||
Je moet een emailadres toevoegen waaronder je bereikbaar wilt zijn, bij Instellingen/Facetime.
Je kunt ook dit lezen. En ik zou de handleiding eens bestuderen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Unlock via Sam mogelijk met behulp van Activation ticket ? | iphone1997 | Jailbreak | 11 | 10-01-13 19:54 |
iPhone 4: Downgraden met behulp van SHSH | Timmy89 | Unlock | 2 | 13-07-11 12:24 |
|
|