diagnose en gebruik ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Weet er iemand hoe ik de ondertussen lange lijst van "diagnose en gebruik" kan verwijderen?Of is dat onmogelijk? Groetjes....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
diagnose en gebruik ipad
Hallo
Weet er iemand hoe ik de ondertussen lange lijst van "diagnose en gebruik" kan verwijderen?Of is dat onmogelijk? Groetjes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt om te reageren.
Zit met mijn handen in mijn haar. Heb op mijn ipad itunes staan,maar hoe kan ik die synchroniseren? Heb geen laptop of pc,enkel een ipad. Groetjes. |
|
|||
|
|||
Het moet wel iTunes op een Mac of PC zijn. Je kan ook eens het doorsturen van foutberichten naar Apple inschakelen op de iPad. Misschien verdwijnen die berichten dan ook maar dat weet ik niet zeker.
|
|
|||
|
|||
Oke,alleszins bedankt voor je antwoorden.
Ga zeker het doorsturen van foutberichten naar Apple inschakelen. Moest het lukken dan laat ik dat hier zeker weten. Groetjes. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Heb het gedaan zoals u zegde,maar het is niet gelukt. Dan maar wachten tot ik ooit die Apple-Mac pc zal hebben. Heel veel dank voor je reactie's. Groetjes. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 mei 2013 om 18:58 ---------- Aan Timosha, Gij zijt ne crack zenne. Ondertussen is de lijst een heel stuk korter geworden,wie weet verdwijnt hij toch na een tijdje. Wilde dit nog even laten weten. Groetjes en een dikke mercie! |
|
|||
|
|||
Waarom zit je daar mee ? Het is maar tekst, een paar kB. Je moest eens weten wat er allemaal op staat. Opschonen doe je door app's te verwijderen.
Laatst gewijzigd door Beech43; 31-05-13 om 00:52. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aan beech 43
Het is niet de bedoeling dat ik app's zou verwijderen. Het ging me om de lange lijst,maar die is ondertussen al heel wa korter,dus.....alles oke. Groetjes en bedankt om te reageren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onrust bij instellingen => ... => Diagnose en gebruik | antoon100 | iPhone algemeen | 7 | 19-04-13 19:51 |
iPhone 4S, onterechte diagnose vochtschade | tremmal | Archief | 2 | 16-10-12 09:47 |
Diagnose en Gebruik - iPhone 4S | weebmeister | iPhone algemeen | 2 | 24-07-12 15:12 |
Iphone 4s Diagnose en gebruik - rapporten wissen? | hot12345 | iPhone algemeen | 3 | 25-04-12 11:58 |
GPS diagnose App | SirOcco31 | iPhone Navigatie | 4 | 11-01-11 19:34 |
|
|