ebooks van ipad naar ipad mini discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zit al dagen te zoeken maar ik kan het maar niet vinden. Ik heb boeken gekregen via mail van iemand, die heb ik rechtstreeks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ebooks van ipad naar ipad mini
ik zit al dagen te zoeken maar ik kan het maar niet vinden.
Ik heb boeken gekregen via mail van iemand, die heb ik rechtstreeks uit die mail in mijn Ibooks gezet op mijn ipad3. Nu heb ik een ipadmini en wordt mijn ipad3 verkocht. Ik wil enkel de boeken overzetten maar de rest niet. Hoe doe ik dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je die mail niet meer ?
|
|
|||
|
|||
hehe nee,
maar ben wel op zoek inderdaad naar de persoon die het me mailde. maar er moet toch een manier zijn? |
|
|||
|
|||
Via instellingen -> iBooks -> Synchr.bladwijzers en Synchr.collecties aanzetten.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Staan de boeken wel in iTunes (bij "Boeken") ?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juni 2013 om 20:38 ---------- Boeken, die je niet in de iTunesStore gekocht hebt worden niet (automatisch) overgezet. Vandaar mijn bovenstaande vraag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar niet bij boeken onder bibliotheek ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juni 2013 om 21:13 ---------- Gelukt, ik moest dus inderdaad en die 2 schuifjes aan zetten en dan aankopen over zetten kiezen. die aankopen over zetten had ik al gedaan maar doordat die schuifjes niet aan stonden had hij zijn boeken niet over gezet |
|
|||
|
|||
En weer een blije klant
|
|
|||
|
|||
thx mensen,
'k zou beter wat meer lezen hier en sneller vragen ipv dagen prutsen. die iTunes is toch echt wel ingewikkeld |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad mini van 6.0.2 naar 6.1.2 met JB brengen | Xplod | Jailbreak | 6 | 02-04-13 10:06 |
Agenda delen van iPad mini naar iphone4s | Ilsefaye | iPhone algemeen | 17 | 09-03-13 11:01 |
Overschakelen van iPad 1 naar iPad mini? | LostAndFound | iPad algemeen | 11 | 03-02-13 20:59 |
|
|