Kan geen foto's verwijderen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een aantal foto's gemaakt met mijn iPad en daarna op mijn PC gezet. Deze foto's staan onder de vast app Foto's (fotostream) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen foto's verwijderen
Hallo,
Ik heb een aantal foto's gemaakt met mijn iPad en daarna op mijn PC gezet. Deze foto's staan onder de vast app Foto's (fotostream) Ik wil deze verwijderen, maar krijg het niet gedaan. Gaarne jullie advies. Groet, Martin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Foto 's rechts bovenaan wijzig .
Foto ' s aanvinken en dan links boven verwijder . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan geen foto's meer inladen via iTunes. Aantal foto's dat ie noteert is 10.314 | ronsleegers23 | iPhone algemeen | 0 | 20-11-12 18:27 |
hoe kan ik foto's verwijderen op mijn iPh. | Vulcan | Muziek, foto & video | 3 | 02-09-11 15:13 |
ik kan geen albums verwijderen in Itunes | annevdswaluw | iTunes | 3 | 06-08-11 10:27 |
kan geen apps verwijderen via cydia!!! | Mojohead | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-05-11 02:53 |
Refurbished iPhone - kan foto's niet verwijderen | Maaike_22 | Muziek, foto & video | 3 | 19-02-10 12:05 |
|
|