lange video opname discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik overweeg een ipad mini te komen. Maar ik kan nergens terugvinden of je hiermee ook lange video opnames kunt maken, dus van een half ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
lange video opname
Ik overweeg een ipad mini te komen. Maar ik kan nergens terugvinden of je hiermee ook lange video opnames kunt maken, dus van een half uur of langer. Is dit mogelijk?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor de snelle reactie. Ik heb in de mediamarkt de opnamefunctie uitgeprobeerd, maar hij stopte met opnemen na een bepaald aantal seconden. Volgens de verkoper zou ik er nog een app bij moeten hebben om een aaneengesloten opname te kunnen maken, maar hij wist ook niet welke. Is dit onzin?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goed om te horen. Kwestie van instellingen dan waarschijnlijk
|
Labels |
videofilmen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geruis video opname iPhone 4 | eiFoonvier | Muziek, foto & video | 0 | 17-04-12 12:29 |
Amper geluid bij opname video iphone 4 | davidvegmond | Muziek, foto & video | 18 | 16-11-11 18:52 |
Video opname na synchronisatie schokkerig | themasterf | Muziek, foto & video | 3 | 21-12-10 00:50 |
dictafoon en mislukte opname | Floor Orlemans | Archief | 1 | 06-11-09 23:54 |
|
|