Muziekfilmjes van youtube bekijken op ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu 4 weken mijn ipad2 en heb nog 600 muziek filmjes op en SD kaartje staan van mijn adroid tablet, nu zou ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziekfilmjes van youtube bekijken op ipad2
Ik heb nu 4 weken mijn ipad2 en heb nog 600 muziek filmjes op en SD kaartje staan van mijn adroid tablet, nu zou ik dat graag bekijken vanop het kaartje want heb maar 16Gb.
Hoe moet ik dat doen want de ipad herkent die filmpjes niet of op en andere manier, ik heb en camera connection kit maar zou lukt dat niet. En is dat ook mogelijk voor Mp3 muziek. Ik ben heel tevreden van mijn ipad maar hoop dat dit op te lossen is Kan iemand mij kan helpen, dank bij voorbaat Grt Erica |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is zonder een jailbreak helaas niet mogelijk. De Camera Connection Kit, het woord zegt het al, is om foto's te importeren van een camera of SD-kaart.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sommige youtube flmpjes bekijken gaat niet | stefan2165 | iPhone algemeen | 4 | 24-09-14 12:35 |
Youtube op iPad2 | scoop1 | iPad Apps | 3 | 15-08-11 19:35 |
Geen youtube filmpjes bekijken | steffje10 | iPhone Apps | 10 | 05-02-10 18:42 |
|
|