Geen youtube filmpjes bekijken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al een beetje rondgezocht op dit forum maar heb nog niet echt mijn antwoord kunnen vinden. Ik heb sinds gisteren een Iphone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen youtube filmpjes bekijken
Hallo,
Ik heb al een beetje rondgezocht op dit forum maar heb nog niet echt mijn antwoord kunnen vinden. Ik heb sinds gisteren een Iphone, ik wilde youtube filmpjes bekijken en nu staat er :Voor YouTube-video's is een mobiele data- of Wi-Fi-verbinding vereist. Weten jullie hoe ik wel filmpjes kan bekijken? Want ik kan wel gewoon op internet met mijn Iphone. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Best ook even vertellen wie je operator is en welk tarief plan je hebt.
|
|
|||
|
|||
Ik zit bij T-mobile en betaal 29,95 p.m. I-150 abonnement
|
|
|||
|
|||
Staat 3G wel aan dan?
|
|
|||
|
|||
Ja volgens mij wel..maar soms staat er 3G boven en soms staat er een rondje..maar als er een rondje staat..kan je dan wel youtube filmpjes bekijken? want had gehoord dat die verbinding wat slechter is..
|
|
||||
|
||||
Dat is gprs en die verbinding is inderdaad een heel pak trager. Youtube video's bekijken is dan heel traag.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f59/i...-gprs-fix.html |
|
|||
|
|||
oke bedankt! dus als ik een 3G-verbinding heb dan kan ik als het goed is wel filmpjes bekijken? (Ik woon in een boerengat dus ik zal niet snel een 3G-verbinding hebben )
|
|
||||
|
||||
Het snelste gaat het via een Wi-Fi verbinding
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen Youtube filmpjes op (Wi-Fi) bekijken | Iphone3G16GB | Wi-Fi | 2 | 31-05-10 23:13 |
Geen YouTube filmpjes in browser | jkthebest | iPhone algemeen | 5 | 29-11-09 18:38 |
Geen youtube-filmpjes | campton | iPhone algemeen | 23 | 17-06-09 23:44 |
Filmpjes bekijken op Iphone | markvs | Archief | 5 | 10-10-08 10:47 |
|
|