jpg wordt .dat bestand discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een mailtje stuur met een jpg als bijlage wordt komt dat op de ipad binnen als . dat bestand. Wie weet hoe dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jpg wordt .dat bestand
Als ik een mailtje stuur met een jpg als bijlage wordt komt dat op de ipad binnen als . dat bestand.
Wie weet hoe dat op te lossen is? (mail verstuurd via outlook2007, naar een gmail adres. als bijlage gestuurd en als ingevoegde afbeelding geprobeerd). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dank voor de snelle reactie, maar
nee ligt niet aan outlook2007, want op andere pc en laptop wordt de foto wel als jpg binnengehaald. Maar....het probleem is opgelost: de naam van het bestand is waarschijnlijk de oorzaak geweest: 0001.jpg nu de naam veranderd is komt de afbeelding wel gewoon binnen op de iPad. |
|
|||
|
|||
Goed dat het opgelost is. Het is toch Outlook die er een .dat bestand van maakt. iOS (en OS X) kennen de extentie .dat niet. Ik krijg ook vaker zulke attachments en als ik dan in de mail headers kijk blijkt dat het steeds afkomstig is van een Outlook e-mail client.
Succes verder. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoon verwijst naar lokaal bestand op iPhone, waar kan ik dat vinden m.b.v. WinSCP | Guest-20220126212803 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 07-02-13 22:31 |
emailbericht met .dat bestand | mlc1 | iPad Apps | 4 | 03-08-12 18:33 |
Firmware wordt gedownload als .zip bestand | Doblie | Archief | 3 | 23-09-10 20:13 |
Windows: Film bestand wordt niet gezien door Itunes | BruceSV | iTunes | 6 | 09-05-09 20:29 |
|
|