Mijn ipad heeft wel internet, maar geen verbinding? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn ipad geeft aan dat het internet heeft, maar als ik naar safari ga dan krijg ik een melding 'safari kan de webpagina niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Mijn ipad geeft aan dat het internet heeft, maar als ik naar safari ga dan krijg ik een melding 'safari kan de webpagina niet openen omdat er geen internet-verbinding is...' Op mijn beide pc's heb ik wel internet en op mijn telefoon ook?! Weet iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt! ![]() |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zet in Instellingen Vliegtuigmodus even aan en daarna weer uit. Helpt dat niet reset dan je router eens.
|
|
|||
|
|||
![]() @beech43 vliegtuigmodus al paar x geprobeerd...maar ik heb nu de stekker van de router in een ander stopcontact gestopt en nu werkt het internet wel..? Maar iedergeval bedankt voor je reactie!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat betekent dus dat je de router gereset hebt. Je had 'm ook weer in hetzelfde stopcontact kunnen steken.
|
![]() |
Labels |
ipad, router, safari, verbindingsfout, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel 3G verbinding maar geen internet oplossing! | anthonyo007 | iPhone algemeen | 2 | 30-03-16 20:19 |
Wel Wi-Fi verbinding, maar geen internet | Amber89 | Wi-Fi | 24 | 19-04-12 15:07 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 00:46 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 19:38 |
Wel 3G connectie maar geen internet verbinding | V70ORD5 | iPhone algemeen | 3 | 07-12-09 16:38 |
|
|