Ipad doet helemaal niets meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb zo,n 2 maanden tot tevredenheid de ipad 4 tot heden. Hij ging niet meer normaal uit met de aan en uit knop. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad doet helemaal niets meer
Hallo, ik heb zo,n 2 maanden tot tevredenheid de ipad 4 tot heden. Hij ging niet meer normaal uit met de aan en uit knop. Dus toen een harde reset home knop en aan en uit knop. Meteen bij iTunes naar de fabrieksinstellingen. Maar weer daarna hetzelfde niet meer aan na uit zetten. Nu is het zo dat hij zelfs helemaal niet meer herkent wordt bij iTunes.
Apple gebeld aan de lijn gehad en over fout 1601 604 gehad en zeiden tips als geen firewall ook geprobeerd en over de kabel er weet uit enz enz Maar toen hielden zij het gesprek af wat je kreeg maar bepaalde tijd hulp met je garantie. Ik kan wel langere tijd hulp krijgen maar dan moest ik service pack bij kopen van 75 euro. heeft iemand nog tips voordat ik morgen naar Dixons ga? wat zijn mijn rechten ik heb nl drie jaar garantie: krijg ik een vervangend toestel heb ik daar recht op en heeft iemand daar ervaring mee hopelijk weet iemand hoe of wat mis de ipad nu behoorlijk het is een originele ipad geen jailbrack |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Code:
cat /private/etc/hosts |
|
|||
|
|||
Citaat:
kun je mij op een eenvoudige manier uitleggen hoe dit moet bedankt alvast |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ipad doet het helemaal niet meer
Citaat:
dan heb ik dat verkeerd gezet in mijn profiel kan gebeuren zal eens bij zoekgebrippen kijken ben totaal geen ipad kenner of apple gewoon ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juli 2013 om 18:41 ---------- helaas staan er geen oplossingen bij de forum van 1604 en 1601 |
|
|||
|
|||
Ipad doet het helemaal niet meer
Ik hen de ipad naar de apple winkel gebracht. Zij hebben hem ook geprobeerd te herstellen maar lukte niet. Vervolgens is deze opgestuurd en was niet te maken. Gelukkig kreeg ik een vervangende ipad. Wat er nu aan de hans was? Hardware fout zeggen ze.
Hoop dat deze het langer uithoud |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad doet helemaal niets meer | Reve | iPad algemeen | 20 | 09-11-15 21:31 |
Iphone doet helemaal niets meer | H.Vos | iPhone algemeen | 1 | 19-05-11 21:20 |
HELP hij doet helemaal niets meer! | jetty | iPhone algemeen | 0 | 14-06-10 18:27 |
Iphone doet helemaal niets meer | Josie | iPhone algemeen | 1 | 05-12-09 16:22 |
Iphone doet helemaal niets meer. | Lvrhijn | Unlock [archief] | 25 | 18-06-08 22:34 |
|
|