Face time gebruik discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb een vraag over het volgende, hoe gebruik je face time? Ik heb een ipad2 en mijn zwager een ipad mini, beiden hebben een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Face time gebruik
Hallo,
Heb een vraag over het volgende, hoe gebruik je face time? Ik heb een ipad2 en mijn zwager een ipad mini, beiden hebben een camera van voor en achter je kan een naam toevoegen (E mail adres en beiden bij telenet)en dan zou je contact moeten kunnen krijgen, maar dat lukt niet en ik weet ook niet waarom. Ik krijg wel een foutmelding XXXX is niet beschikbaar voor face time, nochtans beweerd hij dat er ook bij hem een icoon van facetime aanwezig is, wat gaat er fout? m.v.g catmen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hij heeft zich niet aangemeld bij Factime? Instellingen->Facetime schuifje aanzetten.
|
|
|||
|
|||
Ja dat zou hij gedaan hebben.
catmen noot: wij hebben geen van beiden G3 op ons Ipad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS in rekening gebacht voor gebruik Face Time | albertvanderiet | Odido (T-Mobile) | 22 | 31-05-12 22:00 |
Face time | Thijske | Telenet | 1 | 31-05-12 15:40 |
email werkt niet meer na gebruik face time | supersam | iPhone algemeen | 0 | 03-03-11 21:16 |
Face time verdwenen | kimvb | Jailbreak | 7 | 15-02-11 11:51 |
face time problemen | zorro 1970 | iPhone algemeen | 3 | 02-12-10 20:13 |
|
|