kan niet meer scrollen op ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipad4 die aangeschaft is om voor school te gebruiken geeft als je iets aan tikt een kader en om ergens heen te gaan moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan niet meer scrollen op ipad
Mijn ipad4 die aangeschaft is om voor school te gebruiken geeft als je iets aan tikt een kader en om ergens heen te gaan moet je 2x tikken.
Scrollen is niet meer mogelijk. Dus kan niet naar boven of beneden scrollen als ik in 'algemeen' naar een oplossing probeert te zoeken. Wie kan ons helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
Een iPad 4 met FW 3.2 ???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kaders om icoontjes iphone kan niet scrollen | gerada | iPhone algemeen | 4 | 23-09-13 11:04 |
kan niet meer scrollen | joker2011 | iPhone algemeen | 2 | 14-05-13 18:11 |
Hoe kan ik in een website Scrollen met mijn iPad? | Marijkevdb | iPad algemeen | 1 | 12-12-10 00:08 |
Na FW3.0 scrollen telefoonboek / contacts niet meer mogelijk | rclaassen | iPhone algemeen | 0 | 25-06-09 10:47 |
iPhone witte strepen in opstart scherm, defect kan niet scrollen niks werkt!!?? | iMario | Unlock [archief] | 1 | 20-04-08 02:50 |
|
|