Programma's afsluiten in ios 7 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe moet ik nu mijn prgramma' afsluiten in ios 7 ? Als ik er blijf opdrukken komt er geen kruisje meer te voorschijn ....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programma's afsluiten in ios 7
Hoe moet ik nu mijn prgramma' afsluiten in ios 7 ?
Als ik er blijf opdrukken komt er geen kruisje meer te voorschijn . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bent de vijfde vandaag.
Dubbelklikken op de Home knop en dan de apps naar boven wegvegen. Naar onder gaat ook. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lees hier wat hints. En nog een paar. |
|
|||
|
|||
Ik,had het al gevonden , sorry
|
|
|||
|
|||
Toch lukt het mij niet om openstaande programma's na dubbelklikken met een veegbeweging te sluiten. Heb al van alles geprobeerd. Ook ik wil graag nog een keer advies, in handleiding IOS7.0 staat het weliswaar, maar toch lukt het niet.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2013 om 21:31 ---------- Toch gevonden, wegvegen moet met een zwier... |
|
||||
|
||||
Lukt mij ook niet met een zwier...
Bovendien wat noem jij een "zwier"?? |
|
||||
|
||||
Hoeft helemaal niet met een zwier.
Je kan de app gewoon rustig naar boven slepen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
programma zoals iOS apps | Eendje | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 15-02-12 07:59 |
Ios programma nodig voor ios5 beta? | borgqueenx | iPad algemeen | 3 | 26-06-11 14:20 |
Windows: Email Programma a la Mail.app in iOS 4. | Raddraaier | Desktop-applicaties | 1 | 29-09-10 00:27 |
Programma's afsluiten | dendoor | iPad algemeen | 11 | 17-08-10 14:44 |
Afsluiten programma's zeeer traag | Untamed67 | iPhone algemeen | 1 | 09-02-10 20:40 |
|
|