ICloud-reservekopie melding blokkert Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg de volgende melding op mijn Ipad: "ICloud-reservekopie: van deze Ipad is al 4 weken geen reservekopie gemaakt. Reserve kopieën worden gemaakt als deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ICloud-reservekopie melding blokkert Ipad
Ik krijg de volgende melding op mijn Ipad:
"ICloud-reservekopie: van deze Ipad is al 4 weken geen reservekopie gemaakt. Reserve kopieën worden gemaakt als deze Ipad is aangesloten, vergrendeld en verbonden met een Wi-Fi-netwerk". Bovenstaande melding blokkeert mijn Ipad en kan kan ik hierdoor niet meer gebruiken. De Ipad is verbonden met een Wi-Fi netwerk. Hoe zorg ik ervoor dat deze melding verdwijnt en ik mijn Ipad weer kan gebruiken? Alvast dank, Groet, Rutger |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op de lader aansluiten?
|
|
|||
|
|||
Kopiëer de mededeling eens in het zoekvenster.
|
|
|||
|
|||
iPAD geblokkeerd door foutmelding iCloud-reservekopie
Krijg de foutmelding bij aanzetten IPAD 'iCloud reserve kopie, Van deze iPAD is al 2 weken geen reservekopie gemaakt. Reserve kopieën worden gemaakt als deze iPad is aangesloten, vergrendeld en verbonden met een Wi-Fi netwerk'. Kan helemaal niets meer, zelfs niet uitzetten. Wie weet wat ik moet doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Inmiddels probleem opgelost als volgt: de uit-knop aan de zijkant van de iPad en de ronde aan/uit-knop op de bovenkant gelijktijdig 10 seconden indrukken. Daarna weer aanzetten en de melding is weg en alles functioneert weer.
|
|
|||
|
|||
Bij mij begint hij wel met reservekopie te maken maar na enige seconden stopt hij en zegt hij dat deze mislukt is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarom is reservekopie van iPad in icloud zo klein? | Kinsella55 | iCloud | 0 | 26-03-13 11:08 |
reservekopie iPad in iCloud en lege iTunesbib | iAgamemnon | iCloud | 1 | 29-12-11 10:59 |
fout melding bij reservekopie maken | sander junger | iPhone algemeen | 0 | 20-10-11 18:16 |
Email iCloud sync op iPhone en iPad met automatisch melding | iJimmy | iCloud | 6 | 18-10-11 21:53 |
reservekopie maken mislukt melding | Tuur | Archief | 18 | 16-01-09 20:18 |
|
|