iOS7: Safari BUG?: toevoegen aan beginscherm werkt niet goed discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan maar 1 "link" van Safari toevoegen aan beginscherm. Als ik de 2e toevoeg dan verdwijnt de 1e. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS7: Safari BUG?: toevoegen aan beginscherm werkt niet goed
Ik kan maar 1 "link" van Safari toevoegen aan beginscherm.
Als ik de 2e toevoeg dan verdwijnt de 1e. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2013 om 07:15 ---------- Hmmmmmm, ik tik op de net aangemaakte "snelkoppeling" van het AD. Hele Safarischerm wordt wit. (Balken blijven zichtbaar) iPad reageert nergens meer op. Powerbutton niet, homebutton niet. 10 minuten gewacht. Helaas. Harde reset heeft probleem opgelost. En nu staan wel de aangemaakte 'favoriete' ikonen op het beginscherm. Bietje raar, niewaar. Enfin, opgelost ... Voorlopig althans Laatst gewijzigd door Rav3n; 25-09-13 om 08:16. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb het net even uitgeprobeerd via mijn iphone en het ging in 1x goed, niks geen problemen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Find my Friends - Zoek mijn vrienden werkt niet goed onder iOS 7?? | Japie.G | iPhone Apps | 18 | 14-06-14 16:47 |
Geen diavoorstelling meer op beginscherm na iOS 7 | Eurostar | iPad algemeen | 2 | 03-10-13 18:25 |
RSS toevoegen aan Google Reader werkt niet? | Serena | iPad algemeen | 1 | 25-07-10 18:24 |
Foto: foto's opslaan vanuit safari werkt niet goed | houseguru | Muziek, foto & video | 3 | 24-03-09 19:29 |
|
|