Na update ios7 schuift er een balk onderin beeld discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update naar IOS 7 op mijn Ipad schuift er steeds als ij wil scrollen van onder in het scherm een balk in beeld. Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update ios7 schuift er een balk onderin beeld
Na update naar IOS 7 op mijn Ipad schuift er steeds als ij wil scrollen van onder in het scherm een balk in beeld. Kan die balk ook UIT gezet worden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank voor de tip over die balk. Blij dat ik er vanaf ben en weer rustig kan scrollen en vegen.
|
|
|||
|
|||
Ik ga het zo ook uitzetten, ik was eigenlijk op zoek naar de geschiedenis optie binnen safari en kwam deze tips tegen.
|
Labels |
balk, ios7, scrollen, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone wit beeld wel de balk bovenin en inzomen uitzomen | iris1998 | iPhone algemeen | 4 | 18-05-13 11:07 |
help! nieuwe balk bij safarie na update! | Stefney | iPad algemeen | 1 | 29-12-11 18:36 |
Simkaart-tray schuift niet goed terug | carvie | iPhone algemeen | 1 | 15-06-10 18:48 |
Update Nimbuzz blijft blauwe balk | martijn2308 | iPhone algemeen | 0 | 06-04-10 10:07 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
|
|