//

iPad 2 kapot na reparatie

iPad 2 kapot na reparatie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb in november 2011 een witte iPad 2 (3G / 32 GB) gekocht. Helaas heb ik deze in juli dit jaar (2013) laten vallen, waarna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-13, 11:35
osado osado is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Unhappy iPad 2 kapot na reparatie

Heb in november 2011 een witte iPad 2 (3G / 32 GB) gekocht. Helaas heb ik deze in juli dit jaar (2013) laten vallen, waarna het glas aan de voorkant volledig gebarsten was en een inkeping aan de bovenkant wat dan ook de achterkant is. Hij werkte nog wel.

Bij Repairlab in Eindhoven heb ik een offerte aangevraagd voor vervanging van voor- en achterkant. Ging daarmee akkoord. Omdat de onderdelen niet op voorraad lagen heb ik de iPad tot die tijd bij me gehouden. Alles werkte gewoon nog alleen was het niet lekker swipen ivm het gebroken glas .

Levering van de achterkant duurde inmiddels zo lang (5 weken) dat ik uiteindelijk alleen de voorkant heb laten vervangen. Nadat deze geplaatst was ben ik naar huis gegaan. Hij deed het prima, maar merkte wel op dat de voorkant niet netjes was aangebracht. Als ik op het witte frame drukte merkte je dat deze niet goed vast zat. Keek je langs de naadlijn (waar voor- en achterkant elkaar raken) dan zag je geen mooie rechte lijn. Ik zou dus daar nog mee naar Repairlab terug gaan.
In verband met een nieuwe baan had ik daar de eerste 2 weken geen tijd voor. In de week dat iOS 7 voor de iPad uitkwam wilde ik mijn iPad 2 updaten. Even opladen (had 'm 2 weken aan laten staan zonder te gebruiken) en updaten dacht ik, maar helaas, bij het uithalen van de oplaadkabel (via lichtnet) viel de iPad gelijk uit. Via de USB aansluiting op de Macbook wilde hij al helemaal niet meer opstarten!

Vorige week daarmee naar Repairlab gegaan en vandaag (week later) te horen gekregen dat het moederbord is beschadigd en helemaal niet meer te repareren valt. Ik vind het wel een beetje lastig te bepalen of dat nu door de val is gekomen of omdat de voorkant niet goed is geplaatst.

Nu is mijn vraag of ik dit defect kan verhalen op Repairlab. Zo niet, heb ik dan nog garantie via Apple? Begreep van niet bij Repairlab ivm dat ie gevallen is.

Wie kan mij hier iets over vertellen? Ik vrees dat ik pech heb en dat ik een duur apparaat in de prullenbak kan gooien .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-13, 11:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door osado Bekijk bericht
Nu is mijn vraag of ik dit defect kan verhalen op Repairlab. Zo niet, heb ik dan nog garantie via Apple? Begreep van niet bij Repairlab ivm dat ie gevallen is.
De Apple garantie is in ieder geval foetsie nu derden onderdelen vervangen hebben.
  #3  
Oud 27-09-13, 12:21
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Helaas vervalt de garantie ook omdat de ipad gevallen was. Zoals repairlab zegt klopt het: bij val- of waterschade vervalt de garantie van Apple, tenzij je AppleCare+ hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S camera kapot na reparatie macdrive iPhone algemeen 2 10-07-13 15:08
Iphone 4 kapot door de reparatie... Trinity88 iPhone algemeen 2 09-09-11 11:02
ipad reparatie libertycity iPad algemeen 7 18-01-11 18:55
Ten einde raad>gejailbreakt, kapot, garantie, reparatie? royPhone Archief 5 20-01-10 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.