Mail app leeg, neemt nog steeds 800MB in beslag discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola! Een vreemd verschijnsel op mijn moeders iPad 2. Ze heeft alle mails verwijderd uit haar Mail.app, maar onder 'Gebruik' bij de instellingen staat dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mail app leeg, neemt nog steeds 800MB in beslag
Ola!
Een vreemd verschijnsel op mijn moeders iPad 2. Ze heeft alle mails verwijderd uit haar Mail.app, maar onder 'Gebruik' bij de instellingen staat dat de Mail.app nog steeds ruim 800MB geheugen in beslag neemt. Iemand hier een oplossing voor of andere inzichten? De mails zijn verwijderd, niet gearchiveerd. Thanks!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Prullenbak leeg ?
|
|
||||
|
||||
Yep, prullenmand leeg.
|
|
||||
|
||||
Al een harde reset uitgevoerd om de cache te legen?
Zo ja, mail account verwijderen, harde reset, mail account weer toevoegen. Als dat ook niet helpt zou ik de weblogin van de betreffende mailprovider gebruiken om op de server de prullenbak te legen en de mails definitief te verwijderen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe verwijder ik 21,6 GB in overige en wat neemt zoveel ruimte in beslag? | willemiensiemens | iPhone algemeen | 14 | 06-09-13 09:22 |
Hoe lang neemt de laadtijd van jullie nieuwe iPad in beslag? | NH2505 | iPad algemeen | 5 | 01-04-12 11:19 |
|
|