geluid weg na update discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) het geluid is weg na update van de i[pad Wordfreud gaf altijd aan wanneer er een iemand een nieuw woord hed gelegd en ook als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geluid weg na update
het geluid is weg na update van de i[pad Wordfreud gaf altijd aan wanneer er een iemand een nieuw woord hed gelegd en ook als ik de ipad dicht doe hoor ik niets meer
Wie heeft hier ook problemen mee bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan het zijn dat je de iPad (per ongeluk) op stil hebt gezet? Controleer even of er aan de schakelaar op de zijkant een oranje streepje te zien is. Als dat zo is, wil dat zeggen dat je iPad op stil staat.
|
|
|||
|
|||
Er zit een rond knopje en als ik dat verschuif komt er inderdaad een oranje stipje maar dat is voor routeren De andere iets grote schuif is voor het geluid hard of zacht Dus nog steeds niet.
groet |
|
|||
|
|||
Wie weet staan de knoppen bij jou helemaal verkeerd? Kijk even bij mijn vraag,daar heb ik de oplossing voor mij bij gezet. Je kan niet meer als proberen. Succes,weet hoe ellendig het is als het niet werkt. (Ruis in geluid)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid toetsenbord weg | Erik buren | iPad algemeen | 2 | 09-02-13 06:01 |
Geluid is weg | Jinta | iPhone algemeen | 1 | 04-08-10 16:05 |
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets | Atheos | iTunes | 2 | 09-12-09 09:40 |
Na gebruik installer geluid weg ? | eriks | iPhone algemeen | 5 | 23-05-08 11:13 |
geluid Gesprekspartner is weg | Bartje | iPhone algemeen | 1 | 13-01-08 12:52 |
|
|